رسایی: اصلا 9 دی را «توی قیف» کنید ولی بگویید چرا سرمایه مردم در بورس نصف شد؟ / شاید اگر می نوشتیم که ماهم نشریه توهین کننده به پیامبر هستیم، ارشاد دیگر تذکری نمی داد!

 

گروه سیاسی - رجانیوز: در شرایطی که وزارت ارشاد در برابر توهین به مقدسات توسط عناصر بد سابقه مطبوعاتی و روزنامه های زنجیره ای آنها سر در برف فرو کرده و این وزارتخانه ترجیح داد نسبت به توهین‎ها اقدام خاصی را صورت ندهد، هیات نظارت بر مطبوعات طی یک ماه اخیر، برای دومین بار به هفته نامه 9 دی تذکر داد!

به گزارش رجانیوز، وزارت ارشاد که در برابر توهین به مقدسات توسط عناصر بد سابقه مطبوعاتی و روزنامه‌های زنجیره ای آنها سر در برف فرو کرده، بار وظیفه خودش را روی دوش قوه قضائیه انداخته تا دستگاه قضایی با توهین کنندگان به مقدسات برخورد کند، آن وقت همین وزارت فخیمه ارشاد، طی یک ماه اخیر برای دومین بار به اتهام انتقاد از دولت، به هفته نامه 9 دی تذکر داد! 
 
حجت الاسلام حمید رسایی در حاشیه ششمین تذکر هیات نظارت بر مطبوعات به این نشریه انقلابی، با عنوان «ششمین سند آزادی بیان در دولت کلید» نوشت:
 
باسمه تعالی
علی رغم گذشت 4 ماه از زمان اسیدپاشی چند رسانه دولتی و همسو با دولت به نظام اسلامی، هنوز اکثر اعضای دولتی هیات نظارت به هیچ یک از آنها تذکر نداده اند. اما هفته نامه 9دی در این مدت دو بار به دلیل انتقاد از دولت تذکر گرفته است.
شاید اگر 9 دی هم بچه های سپاه و بسیج را سلمان و ابوذر فاسد می نامید، شاید اگر 9 دی هم در تیتر یک خود، نشریه توهین کننده به رسول خدا (ص) را تبلیغ می کرد و می نوشت «من شارلی هستم»، وزارت ارشاد چشمانش را می بست ولی خدا را شکر که مثل آنها نیستیم. بگذاریم و بگذریم!
آقای روحانی! اصلا ما را توقیف کنید ولی به مردم توضیح بدهید چرا نان را دوباره گران کردید؟ چرا تحریم ها بیشتر شد؟ چرا یارانه ثروتمندان قطع نمی شود؟ چرا سرمایه مردم در بورس نصف شده؟ چرا سازمان فضایی ایران را منحل کرده اید؟ چرا ...
حمید رسایی 
93/10/26
 
 
 
آقای روحانی! دولت شما یکبار 9 دی را به دلایل واهی توقیف کرد اما با ارائه مستندات در دادگاه  تبرئه شد، از آن روز تا امروز هم شش تذکر بی وجه داده اید، اصلا 9 دی را «توی قیف» کنید، درب وطن امروز را پلمب کنید و ... ولی بگویید چرا دوباره نان که قوتِ مردم محروم است را گران کرده اید، چرا علی رغم این همه عقب نشینی تحریم ها هر روز بیشتر شده، چرا در حالی که وزیر اقتصاد شما در مجلس از شناسایی 10 میلیون ثروتمند سرمایه دار خبر داد و مجلس هم به دولت اجازه داد تا یارانه آنها را قطع کند تا به امروز نگذاشته اید یارانه ثروتمندان قطع شود و یارانه اقشار ضعیف افزایش پیدا کند، چرا گرانی 20 درصدی گاز بها در هیأت دولت را به شکلی إعمال می کنید که خانواده های کم مصرف (تا300 مترمکعب مصرف) باید 47 درصد گرانتر و خانواده های پر مصرف (1800 مترمکعب)، فقط 7 درصد گرانتر می پردازند ....



تاریخ : یکشنبه 93/10/28 | 6:45 عصر | نویسنده : حاضرغایب | نظر

.: Weblog Themes By Pichak :.
Reba.ir
Reba.ir

جنبش letter4u

  • ایکس باکس | قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون