ربا 22بهمن

22 بهمن سالروز انقلابی است که امید داریم به انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه بپیوندد. انقلابی که در عرصه‌ی سیاست توانست فائق آید. و انقلاب اسلامی زنده و پویا است تا در همه جهات در این کشور انقلاب کند.

در بهمن 1357 انقلاب سیاسی را انجام دادیم

در فرودین 1358 انقلاب فرهنگی آغاز شد.

اکنون نوبت انقلاب اقتصادی است…

حال که در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوبت به انقلاب اقتصادی رسیده است فرموده‌ی امام خمینی (ره): در اسلام پول نباید کار بکند کاری کنید پول کار نکند، را همیشه بیاد خواهیم داشت و یک صدا در راهپیمایی بیست و دو بهمن آن را فریاد خواهیم زد تا بتوانیم برای همیشه در این انقلاب اقتصادی ریشه ربا را از جامعه اسلامی خود پاک کنیم.

با توجه به نزدیک شدن به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که یک پیروزی عظیم در عرصه سیاست برای ما رقم زد و اکنون که نوبت به انقلاب اقتصادی رسیده است و اهمیت بحث ربا در جامعه اسلامی و آگاه کردن مردم شریف ایران اسلامی از این جنگ با خدایی که در جامعه اسلامی ما که در حال انجام است، بر آن شدیم که در راهپیمایی 22 بهمن امسال غرفه‌هایی را در مسیر راهپیمایی به جنبش ربا اختصاص دهیم لذا از شما دعوت می‌کنیم در این روز همراه جنبش در غرفه‌هایی که آدرس آن‌ها در ذیل می‌آید باشید، منتظر حضور گرمتان در کنار خود هستیم، ما با حضور خود در این انقلاب اقتصادی انزجار خود از این جنگ با خدایی که در حال رخ دادن است را نشان می‌دهیم…

غرفه شماره 1:

ضلع شمالی شرقی میدان فردوسی جنب مترو

غرفه شماره 2:

خیابان انقلاب تقاطع خیابان قدس جنب دانشگاه تهران

توجه: در صورت تغییر آدرس‌های فوق سریعا اطلاع رسانی خواهد شد.

شما در راهپیمایی 22بهمن چه پلاکاردی به دست خواهید گرفت؟

جنبش ممانعت از جنگ با خدا 

کانال تلگرام جنبش ممانعت از جنگ با خدا

اینستاگرام جنبش ممانعت از جنگ با خدا




تاریخ : دوشنبه 94/11/19 | 11:10 عصر | نویسنده : حاضرغایب | نظر

.: Weblog Themes By Pichak :.
Reba.ir
Reba.ir

جنبش letter4u

  • ایکس باکس | قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون