شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام‌هاي ارسالي

درب کنسرو بازکن برقی
+ دستگاه قضايي بايد احقاق حق کند
مبتني بر اصل 34 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران "دادخواهي حق مسلم هر فرد است و هر كس مي تواند به منظور دادخواهي به دادگاه هاي صالح رجوع نمايد. همه افراد ملت حق دارند اين‌گونه دادگاه ها را در دسترس داشته باشند و هيچ كس را نمي توان از دادگاهي كه به موجب قانون حق مراجعه به آن را دارد منع كرد."
کارکرد اصلي دين قسط است به اين معنا که سهم هر کس بايد به او پرداخته شود و قيام به قسط مبتني بر آيه 25 سوره مبارکه حديد تکليف همه مردم است. هدف حقوق کيفري نيز تأمين امنيت و عدالت، و منافع افراد و جامعه، از راه پيشگيري از وقوع يا تکرار جرم و نيز اصلاح و درمان مجرمان است.
همه 8 نظر
http://www.shekayatazrouhani.camp/#signature
+ محاکمه حسن روحاني بايد مطالبه ي عمومي شود «پويش فراگير شکايت از رئيس جمهور حسن_روحاني» به علت رفتار و گفتار توهين آميز نسبت به منتقدين!
http://www.shekayatazrouhani.camp/#signature
سريالي کره اي که در آن فساد و انهدام ارزش‌هاي اجتماعي و اخلاقي به واسطه ورود به بازار رقابت پول و اقتصاد غرب به تصوير کشيده شده است.
اين سريال از دوشنبه 30 اسفندماه هر شب ساعت هاي 18:30 و 23:30 پخش مي‌شود و تکرار آن هم ساعت 14:30 روز بعد روي آنتن مي‌رود.
در 12 فروردين 1358 با رأيي قاطع در انتخاباتي عمومي، مردم تغيير حکومت از پادشاهي به جمهوري اسلامي را تثبيت و قانوني کردند؛ انقلاب سياسي محقق شد اما هيچ سازمان و نهاد سياسي در آن روز اسلامي نشد و پروژه نظام‌سازي همچنان دغدغه رهبري است!
اندکي پس از انقلاب، در سال 1359 تلاشي با نام انقلاب فرهنگي، اما کم‌ثمر و شايد بي‌ثمر عليه تفکر ليبرالي حاکم بر دانشگاه‌ها آغاز گرديد که مجدداً همچنان ذيل توليد علم ديني، خواست اساسي رهبري است.
همه 6 نظر
اکنون، ما مردم ايران در 22 بهمن 1395، پس از 38 سال فرصت‌سوزي مسئولين و متفکرين اقتصادي، با امضاي اين طومار، خواهان يک انقلاب اسلامي واقعي در عرصه اقتصاد هستيم
و تا ريشه‌کن کردن کامل رباي نهادينه‌شده در بانک مرکزي، و قمار سازمان‌يافته بورس و بيمه، و جايگزيني نظامِ بيع و کدآماييِ ايراني‌ـ‌اسلامي برکت‌مبنا که زيرساخت اقتصاد مقاومتي است از پاي نمي‌نشينيم.
غرفه شماره يک - غرفه اصلي خيابان انقلاب، نرسيده به چهار‌راه ولي‌عصر، نبش کوچه بالاور
غرفه شماره دو) : خيابان آزادي، نبش خيابان دکتر قريب(غرفه شماره سه) : خيابان آزادي بين آذربايجان و آشتيان، روبروي مترو شادمان
بعدی همه 17 نظر قبلی
امضاي الکترونيکي طومار بيانيه جنبش مردمي ممانعت از جنگ با خدا/// http://toomar.reba.ir/
آيت‌الله نوري همداني با مخرب خواندن ربا و اهميت کار کردن در اسلام گفت: بر مبناي اسلام کار کردن بايد در مقابل پول باشد اما در بانک‌هاي ما اين کار انجام نمي‌شود و دريافت ديرکرد از سوي آن‌ها حرام است.
+ آشکار شد تبهکاري در خشکي و دريا به خاطر کرده هاي حرام. (دعاي عهد) استاد حسن عباسي: گوش ها سنگين و قلب ها قسي از مال حرام! . . .
+ تعداد امضاهاي نامه براي تعيين سرنوشت احمد متوسليان، سيدمحسن موسوي، كاظم اخوان و تقي رستگار مقدم، در سايت اينترنتي فيلم سينمايي ايستاده در غبار، از عدد 30 هزار گذشت. به سايت اينترنتي فيلم سينمايي ايستاده در غبار برويد و با امضاي نامه درخواست براي مشخص شدن سرنوشت آن چهارنفر، در پيگيري وضعيت آنها سهيم شويد: http://istadehdarghobar.ir/letter.php .
+ [وبلاگ] فقه حکومتي
http://dl-abbasi.ir/yekta/1394/image/Graphics/4/IMG_06.jpg
براي ديدن مطالب بيشتر به کانال تلگرام زير مراجعه کنيد
https://telegram.me/hasanabbasi_students
+ جرم چه کسي سنگين‌تر است؟ . . #حسن_عباسي_را_آزاد_کنيد
پويش مردمي انقلابي بي‌وثيقه http://freehasanabbasi.camp/#signature
mp3 player شوکر
گوش كن به ....
رتبه 0
0 برگزیده
198 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top