مایکل جونز، رادنی شکسپیر و کوین برت به برنامه «راز» می آیند

برنامه«راز» شبکه چهار سیما برای بررسی موضوعات روز جهان اسلام میزبان، مایکل جونز، رادنی شکسپیر و کوین برت از کارشناسان عرصه ارتباطات و امور بین الملل و میهمانان نخستین جشنواره بین المللی پیامبر اکرم(ص) است.

گفتنی است این برنامه فردا (سه شنبه 6 خرداد) ساعت 23:15 با اجرای نادر طالب زاده با هدف تحلیل و بررسی اسلام هراسی و اسلام گرائی به مدت90 دقیقه روی آنتن می رود.

شایان ذکر است"پروفسور مایکل جونز"، از رهبران مسیحی آمریکا و منتقد سینمای هالیوود و نویسنده کتابی است که نشان داده تمام حرکت‌ها و جریان‌های انحرافی و ضداخلاقی در جهت فروپاشی خانواده از سوی صهیونیست‌ها و نفوذ و سیطره آنها بر هالیوود شکل گرفته است. همچنین"کوین برت" استاد سابق مطالعات اسلامی و عربی دانشگاه ویسکانسین، مولفِ آثار متعدد، پژوهشگر مسائل مربوط به حملات 11 سپتامبر، کارشناس ارشد مسائل سیاسی و یکی از موسسین انجمن اتحادیه مسلمان مسیحی- یهودی است،که بارها شبکه های Foxو CNN, PBS با وی مصاحبه نموده اند. گفتنی "رادنی شکسپیر " نیز از اقتصاد دانان برجسته و تحلیلگر سیاسی و از کارشناسان ثابت شبکهRussia Today  است.

یاد آور می شود همایش بین المللی پیامبر اکرم(ص) که با موضوع طراحی نشانه نوشته "محمد رسول الله" از سوم خرداد آغاز به کار کرده است، به همت مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با هدف استفاده از ظرفیت پژوهشگران، متفکران، نویسندگان و هنرمندان داخلی و بین‌المللی برای مقابله با اهانت‏های فرهنگی، هنری و سینمایی به اسلام و پیامبر(ص) برگزار می‌گردد




تاریخ : دوشنبه 93/3/5 | 11:12 عصر | نویسنده : حاضرغایب | نظر

.: Weblog Themes By Pichak :.
Reba.ir
Reba.ir

جنبش letter4u

  • ایکس باکس | قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون