به نام خدا

شرط ایمان داشتن اعتقاد به هفت اصل است

ایمان به خدا / ایمان به ملائکه / ایمان به غیب / ایمان به ارسال انبیاء/ ایمان به کتاب / ایمان به آخرت / ایمان به آیات الهی

متعلقات ایمان

فرد مومن باید همزمان به این 7 اصل اعتقاد داشته باشد . واگر به یکی از این ها مومن نباشد ایمان او مورد قبول نیست .

مسلما یک فرد مومن در لحظات حساس و سخت و پراسترس به خدا توکل کرده و از او کمک می خواهد قران می خواند به ائمه متوسل می شود و این جاست که می تواند کارهایی انجام دهد که تصورش برای همگان سخت است و غیر قابل قبول

حالا  تصور کنید ظهر جمعه است و شما همراه خانواده منتظر پخش فیلم سینمایی از شبکه ی ملی می باشید

فیلم در مورد انرژی هسته ایست و شما خوشحال از اینکه صداوسیما در مورد  موضوع مهم انرژی هسته ای فیلم ساخته . طبق معمول یک خراب کار و نیروهای امنیتی که بدنبال کشف و خنثی کردن توطئه هستند .

اگر از شخصیت علمی فیلم که فرد ترسوایست و قرار است ترور شود بگذریم {این فکر به ذهن خطور می کند که دانشمندان شهید هم آیا این طور بودند؟( چند دلیل برای این مورد دارم اول اینکه اسم یکی از شهدا در فیلم گفته می شود وقتی که مامور می خواهد فرد مورد نظر را قانع کند تا متوجه خطر شود ودوم  نحوه ی ترور که موفقیت آمیز نیست )مسئله ی مهم دیگری توجه شما را جلب می کند داستان به جای حساس رسیده و مامورین محترم فرضیه های مختلف را امتحان می کنند تا به نتیجه برسند ولی مشکل حل نمی شد!

در این وانفسا سرگروه امنیتی یا فرمانده گروه در حالی که مشوش بود......

فکر می کنید چه کار کرد ؟

داخل سرویس بهداشتی رفت و شیر آب رو باز کرد و ....

دقیقا مثل فیلم های پلیسی غربی ( این مورد رو زیاد توی فیلم های خارجی دیدم )

یک نیروی امنیتی در این سطح ، در کشور اسلامی  حتما دارای اعتقادات مذهبی است و اصولا در مواقع حساس و پراسترس یک فرد مذهبی دعا می کند، نماز می خواند،توکل و توسل می کند .

و بعد این موضوع به ذهنتان خطور می کند که  کارهای فوق تصور نیروی اطلاعات وامنیت کشور کارهایی مثل دستگیری عبدالمالک ریگی ، خنثی کردن توطئه های امنیتی که در فیلم هم نشان می داد یا پهپاد امریکایی ها که شکار شد ، همین رفتارها در افراد بروز می کرد؟

یعنی این آدم ها با روش های غربی به این نتایج  رسیدند ؟

اگر کشور ما توانسته مقاومت کند و در عرصه های مختلف موفق باشد این موفقیت مرهون ایمان قوی افراد است و نه چیز دیگر ...

 




تاریخ : جمعه 93/8/23 | 8:28 عصر | نویسنده : حاضرغایب | نظر

.: Weblog Themes By Pichak :.
Reba.ir
Reba.ir

جنبش letter4u

  • ایکس باکس | قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون