شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

تسبیح دیجیتال
در 12 فروردين 1358 با رأيي قاطع در انتخاباتي عمومي، مردم تغيير حکومت از پادشاهي به جمهوري اسلامي را تثبيت و قانوني کردند؛ انقلاب سياسي محقق شد اما هيچ سازمان و نهاد سياسي در آن روز اسلامي نشد و پروژه نظام‌سازي همچنان دغدغه رهبري است!
اندکي پس از انقلاب، در سال 1359 تلاشي با نام انقلاب فرهنگي، اما کم‌ثمر و شايد بي‌ثمر عليه تفکر ليبرالي حاکم بر دانشگاه‌ها آغاز گرديد که مجدداً همچنان ذيل توليد علم ديني، خواست اساسي رهبري است.
در حوزه اقتصاد نيز در سال 1362 قانون بانکداري بدون ربا تصويب شد ولي در هيچ زماني به صورت جدي عملياتي نشد و در واقع، هيچ‌گاه انقلاب اقتصادي در ايران شکل نگرفت و بر همگان روشن است که
بخش اقتصادي کشور نه بر اساس تفکر اسلامي، بلکه فقط در پوشش اسلام اما با باطن بانکداري رباخوار آمريکايي و علم اقتصاد ليبرالي کار مي‌کند.
اکنون، ما مردم ايران در 22 بهمن 1395، پس از 38 سال فرصت‌سوزي مسئولين و متفکرين اقتصادي، با امضاي اين طومار، خواهان يک انقلاب اسلامي واقعي در عرصه اقتصاد هستيم
و تا ريشه‌کن کردن کامل رباي نهادينه‌شده در بانک مرکزي، و قمار سازمان‌يافته بورس و بيمه، و جايگزيني نظامِ بيع و کدآماييِ ايراني‌ـ‌اسلامي برکت‌مبنا که زيرساخت اقتصاد مقاومتي است از پاي نمي‌نشينيم.
mp3 player شوکر
گوش كن به ....
رتبه 0
0 برگزیده
198 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top