شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

آموزش پیرایش مردانه اورجینال
مبتني بر اصل 34 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران "دادخواهي حق مسلم هر فرد است و هر كس مي تواند به منظور دادخواهي به دادگاه هاي صالح رجوع نمايد. همه افراد ملت حق دارند اين‌گونه دادگاه ها را در دسترس داشته باشند و هيچ كس را نمي توان از دادگاهي كه به موجب قانون حق مراجعه به آن را دارد منع كرد."
کارکرد اصلي دين قسط است به اين معنا که سهم هر کس بايد به او پرداخته شود و قيام به قسط مبتني بر آيه 25 سوره مبارکه حديد تکليف همه مردم است. هدف حقوق کيفري نيز تأمين امنيت و عدالت، و منافع افراد و جامعه، از راه پيشگيري از وقوع يا تکرار جرم و نيز اصلاح و درمان مجرمان است.
اقدامات کيفري آخرين راه چاره براي تأديب و تربيت افراد نقش قوانين کيفري مبتني بر موازين شرعي، ريشه كن ساختن فساد و پيشگيري از آلودگي در جامعه اسلامي است. به کار گرفتن شريعت کيفري مزبور تنها در نظام حکومت عادلانه اسلام از جميع جهات و تعميم عدالت اجتماعي آن ممکن مي باشد.
مقرّرات جزائي اسلام، کيفر را براي نفس مجازات مقرّر نداشته بلکه آن را به عنوان آخرين اقدام در جهت تأديب و تربيت افراد، اصلاح جامعه و از بين بردن تباهي ها مورد نظر قرار داده است. زيرا قبل از توسل به مجازات هاي سنگين، تأسيسات اخلاقي و حقوقي اسلام بيشتر در جهت بالا بردن سطح آگاهي و فرهنگ و تلاش در رفع نابساماني هاي اجتماعي و اقتصادي و سياسي و اخلاقي مردم است.
تحقق اين آرمان ها زمينه مساعد براي وقوع جرائم را از بين برده يا به حداقل محدود مي کند.
با توجه به اينکه در طي سال هاي اخير ملت ايران شاهد 54 مورد توهين نسبت به منتقدان دولت در تريبون هاي عمومي بودند، لازم است تا به اميد تأديب و تربيت و قدري اصلاح رواني مردم، مراحل قانوني شکايت کيفري از شخص رييس جمهور طي شود.
http://www.shekayatazrouhani.camp/#signature
درب کنسرو بازکن برقی
گوش كن به ....
رتبه 0
0 برگزیده
198 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top